Bestelinformatie
Bestellen
7 dagen per week, 24 uur per dag!
Bestel eenvoudig en snel uw favoriete producten.
Bewaar favoriete producten in uw wensenlijst en/of bestelhistorie.
Verzendkosten
€ 5,95 voor pakketpost in Nederland.
Bij bestelling vanaf € 100,- geen verzendkosten.
Betalen
iDEAL
Overboeking vooraf.
Bezorgen
Wij leveren met PostNL of UPS.
Pakketpost volledig traceerbaar.
Laat uw bestelling afleveren op een adres naar keuze.
Blossom bezorgt binnen 3 werkdagen mits voorradig.
Retourneren
Zichttermijn van 7 dagen.
Overzichtelijke retourprocedure.
Bestellen
Bestellen is heel eenvoudig. Plaats producten die u wilt bestellen in uw winkelwagentje door op “bestel nu” te klikken. Bekijk tussentijds de inhoud van uw winkelwagentje. U kunt nog items verwijderen of het aantal per product veranderen. Als u de aantallen hebt verandert, klikt u op “herberekenen” om het nieuwe subtotaal te zien.
Ga door “naar de kassa” om af te rekenen als u klaar bent met shoppen. U kunt hier ook een kadoboncode of kortingscode invoeren.
Bestel met of zonder account! Registreer uw persoonlijke gegevens (adres). Deze gegevens hebben we nodig om de bestelling te kunnen verzenden. Het aanmaken van een account is bij ons niet verplicht, maar biedt wel interessante voordelen!
Zonder account geeft u bij iedere bestelling opnieuw uw gegevens op.
Voordelen Blossom account:
Met een eigen account bent u voor ons een VIP.
Uw persoonlijke gegevens worden bewaard.
Bij een volgende bestelling hoeft u dus geen gegevens meer in te vullen.
De inhoud van uw winkelwagentje blijft bewaard als u de webwinkel onverwachts verlaat.
Bij een volgend bezoek winkelt u snel en eenvoudig verder.
U kunt online uw bestelhistorie bekijken.
U kunt een wensenlijst bijhouden met allerlei heerlijke producten en vanuit deze lijst bij een volgend bezoek bestellingen plaatsen.
De wensenlijst kunt u ook via e-mail versturen.
U bent als eerste op de hoogte van speciale acties en aanbiedingen.
U doet automatisch mee met een spaarsysteem voor vaste klanten.
U kunt beoordelingen schrijven over alle producten die u gekocht hebt.
Is het wel veilig?
Ja! Blossom maakt gebruik van een ‘Secure Socket Layer’ (SSL). Gegevens van en naar onze webwinkel worden versleuteld verzonden. Persoonlijke informatie zoals naam, adres of andere account of betaalgegevens kunnen door gebruik van dit SSL protocol niet worden onderschept of gelezen.
Verzendkosten
De juiste verzendkosten worden automatisch berekend. U hoeft hier niets extra’s voor te doen. Nederland: € 5,95 voor pakketpost.
GRATIS verzending bij bestellingen vanaf € 100,-
Spoedzendingen
Heeft u met spoed iets nodig? Neem contact met ons op. Dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Eventuele bijkomende (koeriers)kosten worden apart in rekening gebracht.
Betalen
Betalen van uw bestelling kan bij Blossom snel en veilig op 2 manieren. In het kassaproces maakt u een keuze uit:
iDEAL
Betaal in uw eigen vertrouwde bankomgeving via internetbankieren. Vanuit het kassaproces wordt u automatisch doorgeleid naar de site van uw eigen bank. iDEAL is beschikbaar voor rekeninghouders van ABN-AMRO, ASN Bank, Triodos Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.
Overboeking vooraf
Via internet- en telebankieren, of via een overschrijvingsformulier kunt u het verschuldigde bedrag overmaken op onze bankrekening. Op de bestelbevestiging die u via e-mail van ons krijgt staan de bankgegevens van Blossom die u nodig hebt om het bedrag over te maken. Vergeet bij de overboeking niet het ordernummer te vermelden. Na ontvangst van de betaling verzenden wij de bestelling. Bij een overboeking kan het een week duren voor het bedrag op de rekening van Blossom is bijgeschreven! Dit verschilt per bank.
Bezorgen
Wij verzenden bestellingen via de pakketservice van PostNL of UPS (voor het buitenland). Wij maken gebruik van track en trace. Zo weten we altijd waar uw pakket zich bevindt. Niet thuis? PostNL biedt het pakket altijd 2 keer aan en laat daarna een bericht achter waar u het pakket vervolgens kunt ophalen. Het pakket wordt indien mogelijk ook wel bij de buren afgeleverd, tenzij u bij uw bestelling nadrukkelijk aangeeft dat PostNL dit NIET mag doen. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om uw bestelling op een ander adres, bijvoorbeeld uw werkplek, te laten bezorgen. U kunt dit tijdens het bestelproces zelf aangeven.
Levertijd
Blossom verstuurt na ontvangst van uw betaling uw bestelling in Nederland binnen 3 werkdagen naar het door u opgegeven adres. De bestelde producten moeten dan natuurlijk wel op voorraad zijn. Levertijd naar het buitenland verschilt per land. Wilt u het exact weten? Neem contact met ons op. Als een product niet op voorraad is laten we dit altijd aan u weten. Eventueel wordt uw bestelling (zonder extra kosten) in deelzendingen verstuurd. We hanteren in uitzonderlijke gevallen het wettelijk maximum van 30 dagen als uiterste termijn om de verzending af te kunnen ronden. Hebt u met spoed iets nodig? Neem even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Retourneren
Niet helemaal tevreden? Over retourneren of ruilen doen we niet moeilijk. U hebt altijd het recht om een bestelling zonder opgaaf van redenen binnen 7 werkdagen te retourneren. Belangrijkste voorwaarden om te kunnen retourneren/ruilen zijn dat u:
1.Binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met Blossom op neemt en onze retouraanwijzingen opvolgt.
2.De producten ongeopend, ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking naar ons terug stuurt.
Als het retour- of ruilproces is afgerond zal Blossom het bedrag binnen 15 tot 30 dagen terugstorten. Dit is alleen mogelijk op het door de klant gebruikte rekeningnummer. De verzendkosten worden niet vergoed. Ook de kosten voor de retourzending naar Blossom en het opnieuw verzenden van producten zijn voor rekening van de klant. Als Blossom bij de verzending een fout heeft gemaakt nemen wij alle verzendkosten voor onze rekening.
Procedure voor retourneren en ruilen
1.Neem zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met ons op.
2.Geef duidelijk aan welk product of producten u wilt retourneren of ruilen.
3.Wacht op bevestiging per e-mail van Blossom.
4.Stuur de producten na bevestiging door Blossom als volgt retour: verpak het product zorgvuldig en in de originele verpakking. stuur het pakket voldoende gefrankeerd naar: Blossom Products Benelux, De Stille Wille 43, 5091 WB Middelbeers. wij adviseren om het pakket te verzekeren, omdat alle risico’s op beschadiging of zoek raken bij transport anders voor rekening van de klant zijn.
Vragen
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of e-mail.